Lkpg

Sitter uppe hos K alldeles ensamen medans hon är å tränar YOGA.. haha .. naee vars
å Lyssnar på Kenta- Just idag är jag stark!


Men jag sitter å funderar lite över vad det är som händer egentligen !?
Vart är världen påväg ?!

asså jag kan förstå dom här "olyckshändelserna" som händer .. T.ex det som hände allas våran UFFE♥

Men sen då?!
Dessa ungdomar som ELDAR upp sej ?!!!!
vad i helvete är det för nåt ?!
Nu äre säkert nån jävel som läser det här å tar illa upp eller va faan som helst ..
Men jag blir förbannad å vill att ALLA ska veta det ..!!

Alla vet ju vem jag syftar på så det är ju inget å hymla med eller hur man säger

jag blir himla irriterad på folk som håller på å skriver att man vill att "psykfallet" ska kämpa, å dom vet att han är stark å bla bla bla ... ehm.. HUR JÄDRA STARKT ÄR DET ATT GÖRA NÅT SÅ IDIOTISKT DÅ !?!?!?!?!!??!


naee usch

å sen stod jag ute på ballen hos K å rökte förut å vad ser jag !? joo en liten jädra hund med sele som drog nåt så in i bomben å matten försökte få den å gå fot!! amen du !! HAN ARBETADE ju för tusan klart som faaen att han inte vill gå fot då...

sen tänkte jag på en till grej som jag såg när jag va ute, denna lilla hunden såg två andra hundar å dom börja skälla på varann å dom som hade dom andra hundarna stannade bara upp å stod helt still medans deras hundar skällde på varann å dom drog ju nåt fruktansvärt i kopplena!
då tänkte jag att det va helt fel gjort. dom skulle ju bara ha vänt om å gått åt andra hållet för indirekt så eggade dom ju sina hundar att skälla å vilja efter den andra med selen.. hum..

Tänk så klok man blir när man ser saker i ett annat PERSPEKTIV...

a ja .. hör av mej om jag kommer på nåt mer som jag vill ventilera ..



HEPPÅRE









Kommentarer
Postat av: Mikaela

BLOGGA LITE ÄR INTE ATT TÄNKA PÅ ELLER????? ;)

2010-02-23 @ 15:04:12
URL: http://blackvelvet.blogg.se/
Postat av: Lina

JOO jag tänker på det hela tiden :-D

2010-02-24 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0