Go'väär

Helgen har varit toppen
Fredag: utgång med Micha å emmis :-D
döö trevligt vare ..hihi .. NÄSTAN att vi åkte till Top Notch men folket banga ju :-s
illa ...
haha
Lördag: Skulle väl egentligen ha blivit en utgång i stan då oxå men jag mådde väl inte så där alldeles
jätte bra .. haha.. så där banga jag :-(
Blev en myskväll med danni å lite glass istället ..

Idag har jag "städat" lite å bara tagit det lugnt ska tydligen kanske dra till kisa sen ..
Men danni vilar sej lite nu så vi får väl se ..

å sen har vi ju haft Go'väär hela helgen å det är trevligt :-D går åt rätt håll just nu iaf ....fiiint



Om allt vore lätt, skulle man märka om man stötte på nåt svårt ?
Om allt vore Svart, hur skulle det vita se ut då?
Om sanningen inte fanns skulle allt va en lögn ?
Om en vit lögn inte fanns skulle allt va svarta lögner då?


Jag lever i en glas kula och kommer inte ut !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0