Hela världen är så underbar ...

Det är mkt som händer kan man säga ..


TORSDAGs: Jag å micha drog till lkpg å hämta lite grejer i hennes gamla lägenhet, sen for vi till den nya
Som är toppen fin :-D . Sigge Prulle satt på trappen och väntade på oss när vi kom.. Han hjälpte mikaela med lite uppsättningar  :-D CENTRUM .... hahahahha
Sen for vi till Roy's å kolla på ishockey å jag å micha fick varsinn bärs av Sigge där ..
Efter det for vi till STRANDGATAN å drack CHAMPAGNE ... dra mej åt helvete så nice det va ...
Sen gick vi in åt stan å till sist kom vi fram till 55an å där blev det TVÅ till CHAMPAGNE flaskor ...

fiiiint ...
Kom inte i säng förräns 7 eller nåt .. :-s

FREDAG: Va i stan till typ klockan 5 . Sen ner till kisa , hamnade oss pappa som inte va hemma .. Vi drack vin å bärs, sen kom vi på att vi ville spela xboxi ;-) for till john å skulle hämta dosorna .. så fick vi varsin GT . Dom skulle till vimmerby så vi följde med dom . hahah .. MEN micha å jag va för fulla ... så vi gick till PALMAS å käka lite mat å försökte få tag i nån som kunde hämta oss .. hihi .. I TVÅ timmar satt vi där .. haha .. men till slut ringde vi danni som kom som en raket å hämta oss.. TACK TACK ...

LÖRDAG: Förfest hos Mike N.. haha .. MAJKEN... sen kom ERICA å hämta oss å körde oss till W-huset .. TACK !!!
W-huset är det värsta jag varit med om på länge .. HAR INTE RÅD MED SUGRÖR... eller MJÖLK så man kan få en orgasm.. så mikaela köpte en REDBULL för 70 spänn .. !!"! ... IDIOTER ...
Sen blev det efterfest i typ 10 minuter.. hahaha ...

SÖNDAG: Mikaela å jag körde mamma och eva lott till pumpen . Åkte hem , umgicks med Sigge P, Eric, Marre Maräng, Bella och BALLA :-D hahaha ... Va å kolla hur det såg ut på udden en sväng .. kolla lite spöken å sånt dära ...





MÅSTE SÄGA ATT HELGEN HAR VARIT HELT UNDERBAR ... KAN INTE BEGÄRA NÅT ANNAT .. men nu blire ingen alkohol förrns VALBORG... haha .. typ. ..
VALBORG firas hemma i ÄPPLERUM för dom som är intresserade  :-D
Sen örseliörsåsa ... FAAAN så nice...

Nu börjar jag jobba om 35 minuter :-s ...

HEPPÅRE !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0