Torsdag

Idag har jag haft en ganska lugn å skön dag ändå..

Har bara varit hemma å fixat å donat å städat ... Nu börjar det äntligen bli ordning på torpet ... hihihi




Känns så himla skönt att var sak får sin plats ..

Imorn ska vi hämta det nya kylskåpet som daniel köpte idag efter jobbet .. hahahah ...ärligt ...
Sen ska vi på kräftskiva imorn kväll . .  ser inte fram emot det jätte mkt direkt . skulle lika gärna kunnat vara hemma känns det som.. a ja.. får väl hoppas att det blir bra, vet inte om daniel sa att han skulle va nykter då kanske jag skulle köpa mej några xider eller nåt imorn ?!

Carro fråga om jag kunde köra till pumpen på lördag .. har ju ändå inget å göra.. MEN funderar på om jag kanske inte skulle vilja hänga på å supa istället...va ju nykter sist å det va INTE kul . ..  hahah .. a ja vi får se ska snacka med danni om det imorn . han är ju mitt bollplank så att säga. . . .

Nu ska jag ta mej en natta macka å sen gå å sova .....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0