Jag blir så jävla förbannad ..

.....På mej själv eller på allt annat ...

Fyy farao .. Jag har tamejfan lite ledsen ögat just nu


Köpte en kökslampa förut.. Skulle vara duktig å hjälpa daniel å sätta upp den ..... å va hände ?!!!

Joo jag tar sönder den ... Ska aldrig mer hjälpa nån med nåt ... Det blir ju bara så jävla fel ...


Men om man inte hjälper till då ?! - Jo då får man skäll för att man inte gör nåt ......

Det är ju bra att alla är nöjda hela tiden ..!!!!!



a ja .. Kollar på idol nu . å tycker synd om Felix,. eller vad hette han ?! stackarn han så ju så snäll å larvig ut ....



Har umgåtts med Micha idag oxå, Det är alltid lika kul å umgås med henne ... Vi kanske inte gör nånting men alltid så blire kul ....å Naee absolut inte att jag struntar i dej sen  :-D Vi SKA umgås alla tre :-D
Jag har ju faan lärt mej att älska dej .... hihihihihi 






AMEN VAFAAAAN ... GREYS FUCKING ANATOMY BÖRJAR JU NU .... nya avsnittt ?!?!?!?!??! wooooohow onsdags kvällen är räddad ... eller ?!









Kommentarer
Postat av: Mikaela

älskar ju dig med ju faaan =)

what? STRUL visas ju oxå. å den e fan bajs rolig ju..

hihi..

pusss

2009-09-23 @ 21:10:57
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0