Fredag

Jaha .... Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet å mina två nallar bredvid mej.. varmt å skönt nu näre börjar bli sååå kallt ... fast rex lägger sitt huvud på datorn ibland så det blir lite svåråtkomligt så att säga ...

Ikväll snacka jag å micha om å supa ner oss . men jag vet inte om hon är på fortfarande?
iaf så hörde carro av sej nyssens å ville hitta på nåt ikväll . .  Så jag ska försöka dra me Micha oxå så får vi se vad som sker så att säga :D

Daniel kommer nog hem snart :D
Då ska vi tydligen äta jätte jätte goda makaroneer ... MUMS eller INTE?!
usch ...

jag har spenderat ganska mkt av min tid med å kolla runt i massa bloggar, typ kissies, Foki, Tyra, stina-lee å hon Katrin Shulmans ... hum... såg oxå klipp från det att Kissie va med i the voice imorse ... hum... Katrin va tydligen med igår eller nåt .. Sicka bekymmer dom har .. Jag menar katrin är typ 30+ å kissie är 91a... hum... å dom "bråkar" , pratar skit om varandra... please get a life lixom.... hahahaha...

a ja.. Jag skulle oxå kunna  prata skit om massa andra bloggerskor å va med i the voice å sånt dära dom håller på med om jag oxå fick PENGAR för det ...


Hum tänk om man för varje blogginlägg fick 15000 . ..  det skulle va fint .. skulle faan räcka med 1500 ... tillåme 150 per inlägg ... hahaha.. SLUT PÅ KONTOT ...



a ja talk to ya bitches later :D hihihihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0