Måndagsmys ..

Idag känner jag mej jätteduktig faktiskt ... hihi. . . Gick upp vid sju imorse å skjutsa daniel till skogs :-D
Sen åkte jag till däck stället så dom fick fixa punkteringen :-D

Tänkte först att jag skulle gå å lägga mej igen när jag kom hem . .  Men struntade i det så jag är vaken :-D
hade jag gått å lagt mej igen så hade jag väl inte vaknat förrän 12 eller nåt :-D
haha ...

Så får vi se vad dagen har att erbjuda ... haha ...

Ska hämta danni runt 4 så ska vi umgås några minuter inan han drar vidare till gamleby ... Så i natt är jag gräs änka .. haha .. Kanske hittar nån som vill komma å göra mej sällskap i natt .. haha .. Det är ju ingen som vet lixom . .  Vi får väl se vad pungkulan säger ... Om den är hårig eller inte idag .. hö hö hö hö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0