Piss å skit väder

Jaha .. i Söndags skada sej lillen.. han har ett rejält jack precis framför örat... Vi fick order om att ringa tillbaka till djursjukhuset på måndagen för att dom inte hade tid i söndags .. Så det gjorde vi å fick tid klockan två igår .... Så himla skönt ...

Så vi åkte upp å lämna in han hos dom så vetrinären fick ta han om han :-D
medans  Iz opererades :-D så drog jag å danni å köpte en soffa på chilli :-)
Guud så härligt å få en ny soffa =) . . . så soffan får vi hämta vecka 48 ....
sen kom emelie å micha till chilli .. så vi drog till empa å drack lite kaffe å käka cookies :-D Nice

Sen åkte vi å hämta Iz, för dom sa att han skulle va klar vid halv fem. Vi parkera bilen fem i halv å då ringde dom från djurhuset å sa att dom hade fått in akut fall så dom inte hade börjat med han .. hum... men det gick fort sen ... fick väl vänta tjugo min kanske :-D .. så kom han ut å va lite groggy ....

Så nu är han igensydd å har fatt lite medicin.. Det ena är tuggtabletter som smakar lever tydligen.. å dom går skit bra å få i han.. Men sen har han några andra vita som han ska ha en halv morgon å kväll.. å det va ju inte det lättaste att få i han direkt .. *pust å stön

imorn mellan klockan 8-9 ska jag ringa till sjukhuset å få reda på vilken tid jag ska opereras på torsdag ... OH SHIIT.. jag måste ju köpa sån där grej på apoteket ,.... faaan det hade jag glömt ... tur att jag inte behövert förns imorn kväll.. det hade blivit gra'nt om jag hade glömt det ... pjuuuuh ...


Nu väntar jag på älskade danni så vi kan dra å köpa varmamackorsgrejer :-D ska bli gott å käka det .. va faan mega länge sen....


Heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0