Härligt

Jag har visst inte skrivit på länge. .  har inte känts så kul . . 
Men jag vill börja med att berätta att jag kolla ju givetvis på Greys igår. . å det va så nedrans sorgligt   
om det är så att IZZIE kommer dö så vill jag verkligen inte det .. hon är ju så nedrans söt .... å hon å alex har ju gift sej nu... naaee usch så fint . .


Jag har jobbat ganska mkt den här veckan... eller int så långa dagar a ja ..  men jag har iaf jobbat tis-ons-tor ..så imorn ska jag sova lääänge ..     
 
i måndags va jag med mikaela till karin.. hum.. Det va ju trevligt .. gaaaah!!!!
 a ja vi va iaf på MAXI å handla lite mat .. å jjag skaffa mej ett ICA kort :D nice.. nu är jag oxå vuxen ju ...

imorn kväll vet jag inte om vi skulle till vimmerby eller hur det nu blir med den saken.. får se lite.. har kanske lite å göra med vädret å så oxå... jag känner mej inte så jättesugen längre faktiskt .. men men det märks väl hur det blir med den saken... Men på lördag ska jag köra pappa m fl dit .... 

å snart äre Västervik som gäller.. I cant wait .. det ska bli så mysigt .. hoppas jag   
å just de.. vi har boende på semesterracet   det jädra skönt att det är avklarat lixom.. nu slippper vi bry oss om det ....mys mys






                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                    














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0