Would you love me in the Morning ?.....

Igår vid klockan 9 ungefär så ringde Nina, Kan du komma å jobba dygn hos Karin åt mej???

Men shit pommefrites. . .  ehm aa visst . .
Jaha så då vare bara att klä sej fort som tusan . . Ringa morfar å höra om han kunde köra mej till Kisa... Fråga mikaela om jag kunde låna hennes Busskort . . å sen dra . . .

Hum. .  Men det gick ju bra iaf . . så nu har jag alltså spenderat ett dygn med K . .  Vi hade det trevligt med en Kladdis :D


Sen funderar jag framochtillbaka om allt möjligt . .
Livet känns så bra, men ändå helt fucked up . .
Förstår inte vad som händer . . Nåt saknas . eller ?
Jag saknar min Kompis mega mkt oxå. .  Känns bra att man vet att hon har det super kul i sitt Nya liv iaf :P naee inte nya liv... På sin resa kan man säga . .  För det är ju bara en resa . . En vistelse i annat land lixom . . Snart kommer hon tillbaka, å då ska allt förändras märkbart . .  . .... Forever and ever babe



Imorn ska jag åka å hälsa på Danni och grabbarna i skogen med lite fika . . Det ska bli mysigt . . Om jag hittar förstås . för det är ju absolut inte säkert . . Vid kindagurka nånstanns är det säger han . . Men faaan vet inte ens om jag hittar dit . . ;-D  . .  hahah . . 
 
å snart äre helg . Det ska bli mysigt, att va med DANIEL hela helgen  . . .  Hoppas jag, om inte han har planerat att han ska göra nåt annat förstås . . . Ha... Känner mej visst lite deppig nu .. . Don't know why, but I don't like it . . . ;-D

Jag vill göra nåt med mitt liv . .  men vad ??. .







Vackra Drömmar ♥





Kommentarer
Postat av: tiiti <3

FOREVER AND EVER BABE , OCH EN TÅR <3

2009-03-13 @ 02:48:46
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va de din kille längst ner? :)

2009-03-21 @ 19:39:04
Postat av: Anonym

Jupps .. Det är Danni :D . Who's asking ???

2009-03-22 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0