Underbart

I helgen va det fullrulle . . 

<Lördag :
Kalas för Lillebror vid Ett hos mamma med Middag och tårta. .  Mummsfilli :-D
Mega gott varje . . .
Sen vid fyra va det samling i Bäck :D
Surprise vi var sena . .  haha..
Men sen väl där så blev det på med dom snygga innebandy outfitsen som vi brudar hade ordnat . .  haha.. vi va ju dock bara TRE tjejer . .  Men det räckte gott och väl asså . . .  Det va jätte kul med bandy faktiskt.  . Har ju inte spelat på massa år . .

Sen efter en timme ungefär med Bandy, så blev det bastu i typ 20 minuter för oss eller nåt . .  haha..
Vi behöver ju massa tid att göra oss iordning på . . .:D
Sen fick vi skjuts av MonaoJan . .  Tack tack . . . .
Så fortsatte kvällen hemma hos Glenn och Mikaela med paket öppning. .  Alkohol, och LIPS .. .  mega nice kväll vare. .  Med mkt folk ..  Lite tråkigt bara att det blev FJORTISVARNINGEN ett tag . .  haha.. Hujedamej . . .
Sen blev det efterfest i en halvtimme cirkus . .  Prova lite HORSEPOWER igen . .  men jag blir så BESVIKEN  hela tiden ju . .  Fast i lördags kände jag lite i Ryggen och Skinkorna så det va ju bra . .  Tihihih. . .

<Söndag . .  Vakna efter ungefär fem timmars sömns. .  Skaplig TRÄNIGSVÄRK då . .  usch . .
Trött som tusan men inte så bakfull .. .  Jag åkte hem några timmar å kolla på nån film och va mega nära att somna  . . haha . . 
Men sen fick jag lov att åka ner till Kisa och hämta Daniel å så åkte vi till Svärföräldrarna och käka mat . .  Det va gott . .
Sen blev det lite chips och dip mys hemma . .  å TRÄNINGSVÄRK ... fy farao vilken träningsvärk jag hade. . . .
tss . .

Så igår (måndag) va det jobb 16.00 - 21.15 . .  inte många timmar direkt men det va kul å jobba lite . .

Men men herrå . .  Kanske skriver  av mej lite mer sen . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0