Söndag . . . .

Mina tankar far över allt just nu känner jag . . . Jag behöver pengar. så jag kan hälsa på i USA några dagar . .
Funderar på om jag skulle söka jobb i Horn oxå kanske . .  Har sökt till Hemtjänsten igen . å hoppas verkligen verkligen att jag får jobba minst 75% för då kan jag lägga undan ungefär 5000 i månaden till min resa .. så det får vi verkligen hoppas på.
 
 Jaha . Igår hade vi en mys kväll kolla film Get smart och Children of men. . .  Get smart va inge vidare värst bra . .  Urdålig med andra ord . .  Men Children of men tyckte iaf jag va jätte bra . .  Men lite halv lustig iåme att det va år 2027 och ingen hade kunnat få barn på 18 år .. :S hum . .  Men så va en liten "Negerflicka" med barn . .  å hon va tvungen att bli skyddad . .
Men som sagt va jag tyckte den va bra .  . .  Men inte daniel. men han fattar ju inge iaf . . .
Drack Orgasm gjorde jag igår oxå ja. .  Det va trevligt å bara ta en för att det är gott . .
Har kommit på att det är jättegott att ta sugröret å sen börja suga i skummet å sen gå neråt .. .  hahah .. Kuwl . . .

Jag hoppas på att mina jeans kommer imorn ... . Har snart gått faan tre veckor . . altså nästan en månad !!!! usch på dom

a ja ..
Vackra Drömmar . . . 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0