Underbara julhelg :D

Julafton va dunder bra ... Kunde inte önskat nåt bättre ..
å jag blev super glad över julklapparna jag fick
  • Ny kaffebryggare -av pappa
  • Pastakastrull-av Pappa
  • Presentkort på IKEA-av mamma
  • Pengar -av lena
  • Jättefina Irishcoffeglas -av lillabror
  • Två hjärttavlor-av farbror å verra
  • en godisskål -av farmor o farfar
  • Pengar -av farmor o farfar
  • Pengar -av danni
  • Pengar -av morfar
Som sagt va super duper nöjd för allt :-D

juldan firades ju på W-huset :-D
Blev himla lyckat oxå :-)
å sen drog ju jag å empa på efterfest :D
hahah  kom inte hem förrens klockan sex på morgonen.. men det vare faan värt
ibland får man komma hem på morgonen...
Så igår va jag faan full hela dan typ... Bakfyllan kom runt sex på kvällen :-D
haha ...

Nu sitter jag å väntar på att danni ska komma hem från sin jakt så vi kan käka varmamackor å mysa å skriva inköpslista för imorn drar vi till stan.. Ska inhandla lite grejer från Ikea å sen dra till öb å köpa lite tallrikar å glas å sånt till Nyår. ..
är lite besviken över att det inte blir så mkt folk som kommer till oss .. Men hoppas att vi 10 eller va vi blir får det himla bra ... tror att det kan bli himla mysigt å hälsa det nya året välkommet med dom närmsta :-D <3


hepppppåre (",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0