17/12

Så himla trevligt allt är ... Jag är lycklig . . .
Har jobbat hela veckan å det är sköönt, men har inte kunnat somna på kvällarna så jag känner mej trött som tusan .. Men nu är tvn i sovrummet trasig så nu behöver jag inte glo på den  :-D

Igår drog jag å mamma uppp till stan för att hitta lite klappar, köpte till Farmor o Farfar, Farmor Majsan å pappa ...
Så några är det kvar än ;-s
Vet ju absolut inte vad jag ska köpa te dom andra .. eller joo, Vet vad jag ska köpa till Morfar å till Amy å anders .. Men resten då ?!?! :-O

iaf, efter shoppingen körde mamma mej till Micha så va vi där en sväng innan det va dags för bio Luftslottet som sprängdes .. Den va jätte bra .. men så jädra tråkit att det va sista lixom :-( usch å fyyy
hihi .. iaf sen drog vi hem i kylan å till sängs ...Idag har jag jobbat hos K från halv åtta till halv ett ... sov mest :-D hihih ...

Jag fattar inte va faan folk ska ut å åka för i det här jävla vädret !!! Dom har ju faan ingen respekt för nåt tydligen .. asså förstår dom som måste typ som till jobbet å så ... Men varför ut åka bara för att tex hälsa på nån eller kolla till sommarstugan!!.. Snälla skit i det !!!
Idag vare nämligen så att Magnuses gulliga mamma ringde till Danni å fråga om vi kunde åka å hämta magnus, så det gjorde vi ju . Sen ringde nån å fråga om vi kunde hjälpa till att dra upp en bil som hämnat i diket, så det gjorde vi ju .Det va nedanför infarten till Millingetorp åt kisa hållet !. lite längre upp såg vi en till bil som hade stannat i diket !. å sen ringde det en jävel till som behövde hjälp!!! men för helvete sätt er inte i bil jäveln bara för att !!! faaaan .....så vi drog ju upp den, å så säger jag (för jag är faktiskt lite smart ibland) "Han kommer åka ner i diket igen" .. lixom hallå vägen luta ju lixom å han stod jädrit nära diket . å mkt riktigt så hamna han i diket igen .. Men jag ordna upp det igen  :-D hihi ... VARSEGO!!!!

Pust å stonk.. När vi kom hem vare så jääääävla mkt snö på trädgården att det såg ut som sahara .. fast utan sanden då asså.. hihi .. helt jädra overkligt men så himla vackert. ...å rexi äääälskar snön han ville inte va inne utan stod vi dörrn å hoppa så han fick gå ut lite till å springa runt *Galli


imorn äre ju jobb igen 7-13.30 .. härligt ....
Sen äre helg . .  å på Lördag ska farmor Majsan ha Lillejul.. Guuuu så härligt....


a ja ... Nu ska jag hoppa ner i sängen å mysa under täcket  :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0