order...

Har fått order om å upptadera bloggen.. å det är la inte helt fel kanske.. har ju skett ganska mkt på sistone.
har tex flyttat till hus ... Min sambo har ju handlat ett helt eget hus åt oss ... gud så nice.. så nu sitter jag här i min ensamhet å bloggar.. försökte fixa utsidan på bloggen lite oxå.. men det gick inge bra så får ta det nångång när jag har lite mer tålamod...  

  Har fått gallsten oxå... hahah.. Tycker det är hemskt att jag är bara 20 år å har haft bältros å nu gallsten..
Har legat på sjukhus lite oxå.. å fått dropp å morfin .. :-D besviken på morfinet bara... det märktes ju inte av så mkt ... usch.. haha.. hade ju hoppats på att se rosa elefanter i sängen bredvid mej.. men inte då ..synd .. ;-D

å så vare ju kräftskiva hos HULTARN.. det va mega kul...  .. Synd bara att det finns vissa "människor" som är vääldigt instabila.. tycker faktiskt att om man är över 20 så ska man kunna behärska spriten liiite bättre än vad vissa kan... ha.. Snedtändning så det heter duga... Det kommer ta tid å smälta!!!!!
ha.. tur att man inte behöver umgås med sånna människor förjämnan....

Men iaf.. kräftskivan bjöd på mycket skratt, nubbar å dans ;-D det blev inte lika intensivt som förra året men det va mkt trevligt ändå... bakfull som tusan dagen efter bara.. men det gick över efter att man tog sej ett dopp, med mkt trevliga människor ....  


Min kära sambo är på straffsexa just nu, å imorn Skulle vi ha åkt å städat i slätmon ganska tidigt va tanken.. men fick ett sms nyss att det visst inte blir så tidigt.. Men det är bra för mej ;-D
jag börjar nämligen jobba 14.30 , sista arbetspasset på mitt sommarschema... ;-s .. fast har fått två pass till.. hoppas det blir mkt mer.. jag vill ha PENGAR . så jag kan köpa nya gardiner.. för min Rbff säger att jag inte kan ha dom gardinerna som jag haft förut i det här huset ... hahah.. det matchar visst inte ;-D


Just det, Micha ville att jag skulle blogga om vad som händer i sänghalmen.. men det är tyvärr öken där just nu .. hahha... and thats the truth., vet att det kan vara svårt å tro ;-)
*blink,blink,host,host*


å det förstås ..  till Emelie som fyller 22   





  








Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för updaten =) den var behövlig!! haha.

LOVE YOU

2009-08-15 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0