100 år

Sedan jag skriv nåt i denna tråkiga blogg ..

Så jag kanske ska uppdatera lite .. haha

antar att dom få personerna som läser min blogg är mina FB vänner o dom vet ju redan allt ..

Men men

Danni har gjort mej på smällen i alla fall :-D
och jag älskar det :-)

haha

vi är i v13, så det är ju ett bra tag kvar innan det är dags ..
å jag har redan börjat längta som tusan till Julafton :-)

Det har även hänt lite tråkigheter på sistone
Min lilla Farfar har lämnat jordlivet för att "få ett nytt liv" i himlen, jag hoppas att Farfar och Mormor umgås mkt i himlen

Dom kanske kan dansa tillsammans o ha det bra :-)

Sen har jag ringt och fixat en tid hos vetrinären till Onsdagen den 20/4, då är det dags att ta farväl till lilla Rex :-(
fyy så jobbigt allt är

Igår när jag kom hem ganska sent så hade familjen gått och lagt sej redan , men självklart kommer hundarna ner och hälsar mej välkommen . Iz som tydligen va ganska trött igår gick och la sej direkt igen ..
Men världens finaste labrador stannade kvar hos mej och satt med mej på toan när jag tog Godnatt kissen .. Jag klappade honom och han gav mej en puss på kinden ..
Han tittade lustigt på mej igår .. Vet han vad jag har gjort ?!

älskade älskade Rex ♥
så är det med det i alla fall


På torsdag ska vi iaf och titta på våran lilla bebis igen .. Ska bli hur mysigt som helst ..
den här gången är den ju lite större oxå  :-)
jag har börjat känna av den lilla lite .. Jag tror att det är det iaf
Det lixom fladdrar till lite i magen ibland .. Jag har läst nånstanns att man kan känna att det lixom "bubblar" i magen . och låter det inget efteråt så är det bebisen .. Annars kan man ju få såna "inåt rapar" som jag kallar det .. haha .. att det är magsaften som lever sitt egna liv .. a ja .. Jag säger att det är bebisen iaf som hoppar runt i magen.. Den rörde ju massa på sej när vi tittade på den sist .. Så helt omöjligt är det säkert inte :-)


Nu har jag iaf skrivet en jädra massa .. Så hoppas Micha är nöjd nu :-)

adjö ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0