Världens roligaste.....

Kommentar ...


Hahha ..
Igår va vi hos david .
Han å barnen va ute men när vi kom så ville Arn visa sina nya leksaker som han fått av sin mormor
så jag va snäll å följde med in..
Jag satte på lite kaffe oxå till oss när vi va inne
å då kläcker Arn världens roligaste kommentar
Arn, 4år; Bra att du gör lite kaffe åt oss ...
hahah
Fattar ni paff man blir då ? .. haha
Gullunge ♥


a ja .. Nog om det
Igår fick jag beskedet som jag länge gått och undrat över när det ska komma
Blev sparkad från resursen..

Eller sparkad kan man säga så ?
..
Men nu vet jag iaf att det inte blir mer jobb där .. Jävligt träligt men ändå så in
helskotta skönt att jag fått det skriftligt att det är därför som jag inte blivit inringd...

Ikväll va jag och Pappa Pekka på husvisning .. Kollade på mitt gamla barndomshem bara för att vi är så jävla nyfikna :-D
Skit skojj att se hur dom har fixat till det... haha
Kände inte igen mej för fem öre ...
Kul att få en liten trip down memorylane lixom :-)
Men riktigt besviken på att dom inte målad LILLA GUBBEN
han va ju dunder fin när vi bodde där :-)


a ja Nu ska jag titta vidare på halv 8 hos mej
å sen bonde söker fru :-D
Heppåre **







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0