tvi!!

haha .. Patetiskt ..

vi fick iaf lite sommarväder idag ... fiint ju .


 aja ... fick tydligen order om att ta bort vissa saker jag hade skrivet .. och det har jag gjort nu oxå .. Men det "roliga" är att när jag skrev det jag hade skrivet så har 76 personer läst det ... Så man kan tycka att det inte spelar nån roll att jag tog bort det .. a ja ... 

vet ju att DU läser min blogg nu tydligen. å det jag tänker göra nu kan jag tycka är jääävligt stort av mej, för på ett sätt fattar jag inte att jag gör det.. here we go 

FÖRLÅT mig .. Ber faktiskt om ursäkt för att jag skrev NAMNET.. det kan man tycka va lite väl vågat av mej, va väl egentligen onödigt att skriva nåt överhuvvetaget
Men jag känner mej jääävligt sårad när folk anklagar mej för saker som egentligen inte va mitt fel !! 

Så i stundens hetta så blev det som det blev.. å nu när jag tänker efter så ångrar jag det ...

FÖRLÅT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0