taggar

Sitter hemma hos mikaela och lyssnar på BJÖRN ROSENSTRÖM... jag tror ingen i hela världen fattar hur jävla bra jag tycker att han är ..
När jag va typ 16 eller nåt så va jag å såg han typ tre gånger på Metropol i Hultsfred .. å nu typ 5 år senare får jag se han igen.. å låtsas att jag är 16 :-) .... wooooooohow ...
Men det bästa med Björn är nog att jag kan dom flesta texterna ... hihi ..
Nu tikkisempel sitter vi i soffan å lyssnar igenom ALLT ALLT ALLT .. eller kanske inte allt .. men det bästa :-)




BJÖRN ROSENSTRÖM
OCH DET JÄVLA BANDET :-)


Kommentarer
Postat av: erica

dagen jag fyllde 15 år åkte du och jag till örs och kollade på honom , då va du också blott bara 15 år :) PLUTT ! :D

2010-06-12 @ 10:44:47
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt :-) hahah.. Jag kommer ihåg den gången ju.. TUTTLISA .. Hahha

2010-06-12 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0