Regnar det ?!

Idag skulle jag egentligen ha jobbat kväll men jag tog lite ledigt för att jag kände att det skulle behövas innan vi drar i väg på "semester" till kolmården :-) ligger ju ganska mycket efter med tvätten och vill ju gärna ha rena kläder med oss dit ...


Igår hade jag inga cigaretter !? snakka om dåligt humör jag hade då .. haha
tänk att nåt som är så dåligt för kroppen kan få en att bli helt dumihuvet..
Tur att jag har daniel som tar hand om mej och ordnar upp mej när jag är så där dålig ..
hihi


¨på fredag jobbar jag min sista schemalagda dag på Kindagård :-S
känns inget kul alls .. Skulle vilja ha schema till 2020 iaf .. Men nu äre ju som det är ...

å nu är det inte långt kvar till Örsåsa :-D
å vi ska ha det sååååå roligt ... hihi ...
kan inte bli mycket annat än roligt iofs iåme att jag har mina bästa med mej
Erica och Mikaela
fiint äre ..

Nä nu ska jag fixa lite grejer här hemma .

Ska försöka skriva lite mer sen ...


Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0