Underbara helg <3

I fredags va det kräftskiva hos Dannis bror Micke .. Det va riktigt trevligt faktiskt ...

å det va första gången i hela mitt liv som jag kom hem  å faktiskt luktade kräftor ... hahaha ... trevligt trevligt. ..


Sen har daniels jakt kompisar varit här hela helgen, Dom va faktiskt riktigt trevliga .. Fast ibland va det så jag ville säga åt dom att prata svenska .. hahha.. Dom är typ från falun eller nåt sånt ... ;-D

Igår va jag, carro, Linn, camilla å några till på pumpen ... Först vare förfest hos Skeppkillen.. Riktigt trevligt faktiskt .. å det bästa av allt .. Drack bara 2 grogg av min egen sprit ... hahah .. TACK SKEPPKILLEN ....hihih...
Sen for vi iaf till södra vi.. hade riktigt kul. fast det roligaste va nog faan i mej när vi stod utanför å snacka med massa folk..Träffa MORGAN som jag inte snackar med på hundra år typ... TREVLIGT.. han kände igen MIG .. hahaha... kul kul..
Min rara kusin RIKARD va där oxå.. alltid lika trevligt å träffa han...hygglig kille ;-D
Sen träffa jag en släkting till... EN AV JOHANSSON släktet i österbymo.. hahah.. Sebastian .. å han va faan i mej MÄNNSKLIG.. riktigt trevlig... å söt oxå :-D det tycker vi om...

Sen blev det efterfest så klart ... å så sov jag hos MAMMI...

Idag har jag varit lite bakfull, varit i stan å hämtat Micha, å pimpat min HOLGER ännu mer ... Nu är han riktigt vacker... bara toningen som fattas.. men det kommer det med...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0