Tisdag

Idag har det inte hänt så mkt ... Har umgåtts med micha å glenn . Vi skulle gått på hundpromenad men det börja regna så vi strunta i det å åkte hem till Krister o Helen istället å käka biskvier ....

Det va nog ta mig faan dom vackraste biskvierna jag har sett i hela mitt liv ... hahahahaha..
Det va som en enda stor tårtbiskvie ... hahaha .. Men smarigt va det .. Tog två men kände att det verkligen hade räckt med en ... hihihih


Nu sitter jag å skriver lite med Bästaste erica. .. Kul när hon har camen på oxå så man får se hennes "familj"
Såg lilla baby Reese . å max fick timeout för att han drog i babyns ben o armar ... hihihi... Maxi somna i trappen oxå .... sååå sött :D

Idag har jag sökt ett jobb oxå .. Skickat papper eller så iaf ... hoppas tusan att dom hör av sej.. Skulle va fiiint så att säga ...:D

Asså allvarligt talat så tror jag att det är en Gudrun eller Per ute .. det blåser utav bara helvete.. Lite små läskit faktiskt för det låter ju lite skrämmande .. Man tror att det ska komma in farandes ett träd genom rutan snart ta mej faaan ...

Egentligen skulle jag sovt för längesen . men va inte trött .. Börjar bli det nu . Så nu ska jag bara avsluta inlägget . Sen tar jag kväller så att säga ...


Imorn ska jag fixa gardiner till de fönster där det inte finns ... å fixa lite med annan skit .
Så kommer nog MICHA å hälsar på oxå ... TREVLIGT ...



aha ja Godnatt världen ...♥

Kommentarer
Postat av: erica

ja jädrar va du fick eld i baken med bloggen .. massa kul att läsa ju :) mycket fin design har du fått till också .. love it, love u <3

2009-09-23 @ 02:57:03
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0