Söndag . . . .

Hade jätte trevligt igår ... Riktigt mysigt så att säga ...
Filmen va så där ...hade hoppats på mer action från Micke å Bettan -... blev ju bara fem sekunder i slutet :-s


Inatt ringer mamma å frågar om jag har numret till en av rasmus kompis ...

*Naee va då då ?
jag trodde att hon typ va full å ringde å skulle störa mej lixom...

Men så va det inte, Rasmus hade ringt till mamma å sa att han va i vimmerby. han va full å ville åka hem . .  Han hade gått på nån gata i vimmerby när mamma prata med han ... herrejävlar ...

så mamma åker ner till vimmerby å ska försöka leta efter han iåme att hans mobil har dött ...

ehm lätt å leta efter nån i vimmerby när man för det första inte känner till det å inte vet VART man ska leta ... uj uj

Gick inte å hitta han  ;-s ... jag har inte kunnat sovca nånting i natt .
*Tänk om MIN lillebror ligger nånstanns å har somnat mitt i natten i vimmerby ... naee fyy... usch så hemskt ..

Men nu är han iaf hemma ... FINALLY......


idag blire nog en lugn dag .
Verkar som de iaf . för daniel ligger i soffan å sover å jag sitter vid datorn å väntar på att få ett mejl från Erica :-D

Hör senare maybe
Hej Hopp Sockertopp . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0