Onsdag

Jaha .. Nu har man sett säsongens första greys ... så jävla bra :D
kom givetvis tårar. .... hahah .. Det är lite larvigt å tänka sej in i ett TVprogram så in i bomben så man känner så mkt för karaktärerna ...

å nu undrar jag som micha .. VA DET INTE PREMIÄR FÖR DESPERATE igår ?!!! dom visar ju lixom reklamen å säger att det är premiär nästa vecka ?!!?!!?!? a ja... never mind ..

Nu kollar jag på Porr på 5an...:-D .. onani maraton...kanske kan lära sej nåt ..haha... å just de MICHA .. ska vi dra till LUSTGÅRDEN på lördag ?!!?!?!? det heter väl lustgården? :-D
hihihi...

Imorn får vi fin besök...: -D älskade pappa å lilla farmor kommer å hälsar på ... Ska bli riktigt trevligt ...










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lina =)

Ja det e klart vi kan dra dit? men varför? ska du inhandla nått spec???

Pusss

2009-09-30 @ 22:26:07
URL: http://blackvelvet.blogg.se/
Postat av: Lina

jaa .. men kanske :D haha .. Jag vill ju oxå ha en kompis i byrålådan som alla andra har :D hihih

2009-09-30 @ 22:29:59
Postat av: Anonym

hmm

2009-09-30 @ 22:33:00
Postat av: Mikaela

hihi, ska nog ta med minb hit imorrn =) haha.. :D

2009-09-30 @ 22:36:17
URL: http://blackvlevet.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ... tänk om jag hade en oxå då ju .. kunde vi haft ett eget maraton.. ;-D hahah .. graaaaw

2009-09-30 @ 22:43:37
Postat av: Mikaela

hahah, ja precis. det skulle ju värsta roliga ju =)

2009-09-30 @ 22:53:29
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0