HAPPY

Nyss hade jag ett lite utbrott ... men det är över ...:D
hihih

Jag är faaan mega glad nu ju för nu ser bloggen lite bättre ut än den gjorde innan .. skiiit bra



iaf .. idag har jag å danni varit i linköping å hämtat en ny mobil till han :D han är sååå glad för det lixom ...

har oxå hunnit med en cigg paus hos Micha.. alltid lika trevligt ... hihih.. drog en repa oxå med HOLGER ... han skötte sej bra förutom att han blir lite het men nu har han fått lite extra vatten så hoppas han klarar sej :D


jag orkar inte uppdatera om vad som har hänt nu det här halvåret som jag inte har varit så aktiv... hihih.. ska försöka va lite mer aktiv nu ... känns lite roligare när bloggen är lite finare nu iaf :D

Imorn umgås med micha tror jag .... hihih.. skulle ju supa ner oss totalt men vet inte hur det blir med det ... vi får la se lixom . . . .
På lördag blire faaaan bio med dom bästa :D mat hos emelie först ... mysigt som faaan ju .. synd att det blev som det blev med daniel ... hum... men han håller sej nog sysselsatt iaf ... när katten är borta dansarna råttorna på bordet... eller hur vare nu ?!... hihih..


om ca 2 veckor ska Micha jag å K på LADIES NIGHT.. fyyy så jädra kul ju ...



hahaha...

Nu kollar jag på tv lite i min ensamhetis dannnis är å jagis ...hihih , har kollat på idol givetvis... älskart ... man får sej ett gott skratt en gång om dagen iaf ... hahahaha... det är bra... Nu kollar jag lite på Primo Pablo ... hum .. kanske inte är det bästa som finns på tvn .. men orkar inte gläppa ... hihih...



Nu ska jag ta mej en ciggiligg ... hihih





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0