.....

Kollar på desperate housewife .. jag verkligen tycker jätte jätte mkt om det fattaru .....


Men jag funderar oxå . . . Fram och tillbaka om allting ...
Om man gör så, så blire så, gör man det inte så blire så . . .  Jag fattar inte, det börjar faan imej att gå för långt .
Jag har det bra .. eller ?! Kan inte få det bättre .. . . .Men varför känner man som man gör då ... å herregud .. jag vet inte varför ... hujedamej





Jag vill ha det som det va förutom.. utan bekymmer ... {Inga bekymmer man är lycklig var dag}.
Tänk om man aldrig hade nässlat sej in i den här jävla skiten.. Men jag har det ju bra?!
varför tänker man som man gör.. Kan man aldrig vara nöjd ..Jag är aldrig nöjd.. Men jag har ju fan varit nöjd i flera år nu!!!...
Kan inte nånting inträffa så att det inte är så jävla svårt alltid ...












caught in the middle ..






























Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi, sista bilden va lite finulig :P

jag finns här för dig, som du finns här för mig! <3

2009-09-29 @ 22:27:47
Postat av: Lina

Jaa men eller hur visst va den :D hhiihh

2009-09-29 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0