<3

Om några timmar är jag på flygplatsen.. för hoppningsvis ... hihi ...

Så skönt å få det överstökat :-D

Ikväll blire party i linköping med erica .... hoppas på en riktigt trevlig kväll. . . Men det blire säkert ....




Sitter å lyssnar på fred Åkerström-Jag ger dig min morgon ..
Känns nästan som jag torterar mig själv ...
Tänker på min älskade mormor ... Fy, ibland är är saknaden hemsk.. å vissa dar tänker jag inte ens på henne överhuvudtaget .... å då skäms jag .. Men jag förstår inte heller riktigt varför man ska gå till graven, jag skäms ju för att jag inte vet vad jag ska göra där ?! .. Man kollar på stenen, vattnar blommorna om det behövs,tänder ljus, å så kollar man en sista gång på stenen .. sen går man därifrån igen.... Jag tycker det känns så illa... Skulle faktiskt kännas mindre lustigt om det kom en tår .. Men som sagt jag känner inget :-(
... Men jag skulle vilja ha henne här, det är så mkt hon missar  ju... Hon fanns inte vid liv när jag fick mitt körkort, hon kommer aldrig få se mitt å daniels hem . . hon kommer aldrig vara med vid julen ... usch vad jag är elak mot mej själv just nu ....



Kommentarer
Postat av: empa

ja åker ut te mormors grav o lämnar en blomma lr tänder ljus om ja ens gör de. på kyrkogården får man tid o lugnet att tänka. förra helgen satt ja vid robins grav en halvtimma o tjöt, men de va skönt :P o man lever vidare efter att ens nära dör, även fast man inte tror man kan de. de e inte varje dag man tänker på dem men när man gör de gör man ju de me kärlek. o de e inte konstigt att du känner som du gör, fina lina, vi e alla olika! XOXO

2009-11-10 @ 13:39:56
Postat av: Lina

hihi . . . .. taack empa <3

2009-11-10 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0