oj oj.. Uppdatering på Högnivå

Fast vet inte redigt vad som har hänt på sistone . .  haha..
Förutom att jag har jobbat lite. varit hos Karin och TATTAT mej :d
faaan va nice,,,
Jag är super nöjd . .  Det va lite otäckt i början dock . . Iåme att det va första å jag inte riktigt visste hur det skulle kännas. .  Men sen gick det bra . .  Det va nästan lite skönt när det skakade lite i Huden lixom :-D
Så nu bara längtar jag tills den ska läka fin fint :D
Så man slipper bry sej om att inte gå emot, eller så ...å Så har jag börjat att planera nästa :D




å i går (lördags) va det vår .. Men det gick över fort för sen idag kom snö igen . .  Jag blir TRÖTT på det här ..  . Ge oss vår och sommar för tusan!!!!
Jädra skitsnack om det där med Klimatförändringar och att polarisen smälter .. tror jag inte ett skit på!!!
Mikaela, Maria och Donny firade våran lilla vår med Grillning iaf ..:d
'Mys.. vi va töntiga å inte grilla .. Men trevligt ändå ...

a ja .. Imorn ska jag jobba i fyra timmar . .  typ nödvändigt.. FYRA timmar .  . men det blir ju LITE kosing iaf. å det är alltid välkommet...

Så har vi varit å kollat på hus idag ... På timjangatan.. så det är nära till Svärmor och svärfar .. ;-D


å på TISDAG ska vi åka till min KUSSE. :D å se hur det är med henne efter sin olycka.. å Hälsa på Bebis tyra :D


Vackra Drömmar ♥



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vem är Tyra?

2009-03-23 @ 19:16:32
Postat av: Lina

Tyra är kusin isas nya hund serrö :D

2009-03-23 @ 23:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0