Naej

Jaha.. Då har man fått lite skäll för att man inte uppdaterar .. Men jag skrev ett jätte bra inlägg förra veckan .  haha.. Men det blev nå fel så det försvann..

aja . Idag ringde dom från hemtjänsten å fråga om jag fortfarande ville jobba där i sommar .. JAJJEMEN .. klart jag vill..
Ledig vecka 28 bara :D

Men kom på att jag GLÖMDE säga till om midsommar !! Ska ju förhoppningsvis fira midsommar i USA :D
jippi . .  Det ska bli kul .  Så vi får hoppas på att jag är ledig runt midsommar eller så att jag kan byta nån eller några dagar om det behövs . . .

Ikväll har vi varit på första hundkursen .. . eller Grundlydnad för Jakthundar. .  Det va genomgång i två timmar idag så det va lite tråkigt . . Men nästa tisdag kör det igång på riktigt.. Ska bli så jädra kul . .

å på Torsdag äre viktväktarna som gäller .  Faan va skönt det ska bli att äntligen ta tag i det där lixom :D

imorn ska jag jobba i FYRA timmar oxå . . haha.. Nödvändigt.. Men det är ju bra att jag får jobba iaf. .  Så jag tackar och tar emot . . Hoppas på att de där jädra Sköterskorna kan ge mej delegeringen imorn med bara så dom har fixat det :D
Ska bli så skönt att verkligen kunna hjälpa till på riktigt med medicinen och så .. ..

Jaha.. Nu har jag inte så mkt mer att skriva om .. Förutom att min OLYDIGAJAKTHUND snodde en ostmacka som låg på tvrummsbordet!!!! Fyyy ..  Men det ska jag allt lära honom  att det är FYYY...,haha..

GoooodNight sweethearts . . ♥

Kommentarer
Postat av: erica

USAUSAUSAUSAUSAUSA , GILLART :) <

2009-04-01 @ 01:59:21
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: erica

USAUSAUSAUSAUSAUSA , GILLART :) <3

2009-04-01 @ 01:59:26
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0