Gud så skönt . . .

. . . . att ha körkort ... hahah... Det är så underbart å kunna ta sej vart man vill när man vill... .  eller när man får låna morfars eller dannis bil asså :D

Så idag har jag asså arbetat .  Lånade morfars bil . .  sköönt .. .

Sen har jag ju varit hos mikaela en liten stund.  å hämtat mina grejer från alpnaering . .  Så imorn ska jag göra VANILJDESSERT till efterrätt hos morfar . ;-D Mumms . . .
 


å Just det.. min käre PAPPI har gett mej hans gamla dator . . . Det är soft . .  fast det är ju mega stor skärm.. asså så tjock. .  Men vi ska ta den så länge å sen köpa grejer allt eftersom . .  TACK PAPPI :d

 
NEJ ... eller JA .. .. Nu ringde Nina,som jobbar hos Karin å sa att jag får ledigt med betalt lördag- söndag. .  å det är ju mega bra på ett sätt . .  Men jag hade ju sett fram emot att va hos Karin :-(
Karin ska till sin Mamma imorn till Lördag.. å sen ville hon sova hos sin pappa . .   J
ädra skit Karin.. hon tycker nog inte om mej ;-/ . .  eller det gör hon nog lite kanske.. för hon vet ju att jag skulle ta med rex... å hon gillar ju dogs .

a ja . jag får höra med Mikaela om jag kan hänga med å hälsa på nån gång när hon jobbar dubbel eller så . så jag får träffa K iaf . .  så hon inte glömmer bort mej :D

 
 
 å Just det.  jag har ju kommit på en idé  . . tihih.... Men det kan jag inte skriva här. för det är en hemlighet än så länge. 

Ska skicka iväg ett MAILtill USAnu tror jag ... a ja ...


Herrå for Now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0