Fortsättning ... ... .. .. ..

Jaha...
 
 Va i Örsåsa förut å Pressa en slang eller vad vi gjorde. .. tss. .. Sen åkte vi hem å käka lite .. det blev sent idag... egentligen borde jag gått å lagt mej för en timme sen iåme att jag ska jobba imorn å måste gå upp tre timmar tidigare än jag brukar ... ;-S 
Jag tycker om att jobba.. tycker om att ha lite egna pengar.. även om det inte är så mycket så räcker det ju. . .

Förresten så saknar jag ERICA.. tycker att dom dära åtta månaderna ska gå fort som tusan ... .. .. 

å sen så hoppas jag att det blir annorlunda mellan oss näru kommer hem ?
att vi kan bli som vi var .. jag har saknat dej så in i bomben ju ... ..

Jag saknar min Kompis .. jag vill finnas där för dej erica.. jag vill att du ska kunna prata med mej ... å att jag ska kunna prata med dej om dom mest världsliga saker ...
hahaha ...

Nahe nu äre dags för sängen .. .. .. usch va trött jag är nu känner jag :D

Vackra Drömmar ♥
 





Kommentarer
Postat av: erica

naaaw , tårögd blev jag :) jag kommer bosätta mig hos dig när jag kommer hem , för oj vad vi kommer ha saker att prata om :D saknar dig med , du är den jag delat mitt liv med längst , du är den som har stått bakom mig i torrt och vått <3 tack för att du är min bästa vän och inte släppte taget om mig då jag va en idiot , älskar dig <3<3<3 lina gabriella bexella :D

2009-02-25 @ 02:16:40
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: erica

just det också , jag gillade din design :D:D:D:D:D så , nu är jag klar för denna gång :) "forever and ever babe"

2009-02-25 @ 02:17:39
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0