ännu en dag

Jaha ..  hej igen .. hahah ...

Kanske skulle värma upp å säga att ERICA har fått en BEBIS .. hahah .. REESE ...
grattis till familjen lixom

jaha .. sen då .. Joo just det.. har varit å hämtat lille(stora)Bror i åtvid... haha .. Det va ju ganska intressant .. haha .. Stackarna ... dom eller  Rasmus sa att han inte ville att jag skulle hämta dom nån mer gång ..
tss .. säkert säger jag då ...

å just de.. efterrätten hos morfar gjorde succsé eller hur det stavas.. aja bra blev det iaf ..:D

å sen har jag varit hos pappa å hälsat på .. han spelade POKER.. va tvungen att skriva med det.. så jag får med lite poker iaf =)
haha .. men hoppas att bloggen inte blir tråkig för det lixom . . .




USA resa i SEPTEMBER kanske.. fira ericas 20årsdag.. usch vad kul det skulle vara...
Så nu måste jag arbeta utav bara tusan alltså... för jag har märkt att det inte är direkt super billigt att flyga dit... fyyfarao

ojjj REPRISEN av BIGBROTHER börjar visst nu ... haha.. med LINDA ROSING the one and only .. ha .. bara för att hon är såå bäst ...
hon är nog min idol tror jag ..
Jag skulle oxå vilja va blond, ha silikon boobies å inte behöva låtsas att jag är smart ..
hahha .. LINDA ROSING for ever and ever ♥

Så jädrans kul jag har då .. varenda kotte ligger å sover .. SAMBO, GammelHunden och Bebis IZ... usch för dom.. å snarkar gör dom oxå utav bara undan....
fyy för dom

Gammalhunden.. och Bebis IZ



Nahe.. Nu ska jag nog kolla vovvar på Blocket... I love it.. det är nog min drog tror jag ..:D

a ja Vackra Drömmar

Nätterna är värst... För då vet vi att vi inte är helt ensamna i Mörkret ....

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Nää.. pokern sabbade heeela bloggen :o :o :o

haha nejrå :D keep it up!

2009-02-27 @ 23:18:08
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Mamsen

Dom är så söta vovvarna!! :)

2009-02-28 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0