Påskis

Då vare alltså Påsk igen .. Kul.. Snart sommar alltså . .
tihih

å igår vare påskafton, ha. å jag jobbade från 12-21 . .  usch va tråkigt det va när vädret va så nedrans fint å man bara ville sitta ute ,, men men . jag hade bestämt mej för att inte dricka nåt så vi kunde åka hem i natt.. Men Lina blev jäääädra fest sugen när klockan börja dra sej mot Nio :D  Så jag drack allt lite .   å sen drog vi till FOLKETSHUS .... å jag fattar inte att VI ALDRIG LÄR OSS att den där JÄVLA folkan inte är nåt å HA... 120 spänn för å lyssna på dålig djmusik i 40 minuter !!!!!!

hur faan tänkte dom lixom . .

iaf.. Vi kom dit vid kvart i elva typ, å då sitter det typ 20 pers helt jävla knäppt tysta å lyssnar på nån kärring lixom .  Vad är det här ..  Så vi gick ut igen, å där ute fick vi höra att vakterna inte släppte in Jonas för att han va för full. .  Jaha lixom . . inget mer med det.. Trodde vi!!!
Jonas höjde näven åt vakterna. .  å vad trodde han skulle hända då lixom?! Trodde han att vakterna skulle ge han saft å bulle eller !!! Nix det fick han inte iaf. han fick åka polisbil :D  absolut helt totalt RÄTT
 

a ja. Sen stod vi utanför FH å fundera på om vi skulle gå hem å lägga oss eller vad vi skulle göra. Men sen kom endel på att dom va hungriga å ville ha hamburgare å grejer så vi betalar 120kr å går in ..  å sen satte vi oss å käka å drack lite .  å så kommer nåt jädra sugit band å spelar en massa låter som man inte fatta nåt av.. Jag tror nästan tillåme att de sjöng på ARABISKA eller nåt . .  haha.. naee vars... Men men .. efter att dom spelat typ trettio låtar så kom äntligen DISCO musiken igång . .  TACK TACK ..  kvällen va nästan räddad...


äh. nog om det . .  Det va hundkurs i Tisdag . .Lina skämmer ut sej hejdlöst!!!!!
Jag hade nämligen ont i magen.. Jäätteont i magen när vi åkte dit . . men det va väl inte så mkt mer med det.. men sen kände jag att jag börja svettas å bli yr, å då sa jag till daniel att han fick ta vovven lite . . å jag hann inte ens gå bakom ett skjul innan det kom . .  haha,., Så jag kräktes inför allihopa :s   plus ytterligare två gånger när jag kom bakom skjulet. .  haha.. Sen mådde jag mkt bättre men vi fick lov att åka hem . kände mej verkligen inte kry..haha.. Men nu är jag inte magsjuk längre :D


(Jag fattar inte varför jag ska lägga mej i hela tiden, tydligen så blir allt så fel, men jag vill ju bara väl.. Allt blir fel.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0