jaha.

Då har man vägt sej för andra gången då.. BESVIKELSE.... Första vägningen va -3,7kg... å det va ju jäääätte kul . .
Men idag var det -0,5kg.. inte lika kul kanske.. asså det är ju skit skoj att det har hänt lite iaf . . Men det kunde ju varit lite mer.. Fast det är ju som Mikaela sa att man vet ju varför lixom, denna jädra påskmat å godiset.. asså man har ju inte ätet över sina points men ändå lixom.. Det är ju inte jätte nyttigt ändå.. a ja vi tar igen det Nästa vecka.. Det är ju nu man måste kämpa ännu mer lixom . .  Jag är glad att det inte va PLUS iaf ... haha.. det hade varit det värsta som kunde hända tror jag ..

å imorn ska jag upp Jätte tidigt för att jag är så snäll mot min Sambo. Han visste inte hur han skulle ta sej hem från jobbet imorn för han hade bilen i Örsåsa.. Så då sa jag att jag kunde följa med han på morgonen å ta bilen hem .. å sen komma å hämta han när han slutar .  Så ska vi åka till Salvarp en sväng.. Bara hoppas att jag hittar till Mörkelbo eller va tusan det nu hette.. tihih.. Men men ...

å Över midsommar far vi till VÄSTERVIK.. fyyy fan så jävla mysigt... gud så kul det ska bli å komma iväg lixom . . :D
Men först äre ju ÖRSÅSA/VALBORG, det ska bli underbart kul, har ju längtat efter det sen det stängde förra säsongen lixom,,. Happy . . .

men men GodNatt . .. .

å ERICA jag SAKNAR dej ♥   om du nu läser förstås :-D

Kommentarer
Postat av: erica

hörru , tror du inte jag följer din blogg ? din lilla räka , jag tittar den dagligen i hopp om att den är uppdaterad :D kul att höra med viktnergången , kul att höra , jag vill med :) jag hoppas allt är bra med dig ? det låter som det iaf .. jag saknar dig med kära vän <3 see yaa soon

2009-04-17 @ 03:29:42
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0